Thursday, August 28, 2008

Merdeka lagi

Pagi td, as usual jln jem, tp tak seteruk mana sbb hujan agaknya. So, raptai merdeka ditunda(rasanyala..)Semlm sampai ofis nak dekat kol 9. Hari ni kol 8.15. Okla sikit..even sebenarnya masuk kol 8. kekek...punyala lambat.

Masa dlm perjalanan lalu kat TUDM tu, sempat la rakam helikopter tgh terbang nak raptai kot...
Mintak2 pembaziran2 mcm ni dptla dikurangkan bila MP Permatang Pauh baru masuk parlimen. Rasanya banyak sgt pembaziran masa kita celebrate perayaan ke, or apa2 event sekalipun...kalau kita jimat kat situ, byk duit tu boleh topup kat subsidi minyak ke, jalan ke, sekolah ke..

Btw, ni gambar MP Permatang Pauh angkat sumpah pagi td 10.03 kat Dewan Rakyat.
Selamat berjuang Datuk Seri!! Tegakkan perjuangan kami!!

4 comments:

shafa said...

Aku setuju sgt ngn cadangan tu, kurangkan pembaziran. Jgn laaa duk bazir sgt ngn bende2 xda faedah ni. Dtg lambat kje xpa, janji ada alasan konkrit kan.

Rozamimi said...

setuju setuju setuju!!!esp part turun harga minyak...

Anonymous said...

suruh kerajaan kurangkan pembaziran..saudari sendiri lakukan pembaziran..beli kasut anak jenama clark..bukan kah mahal.kenapa tidak gunakan barangan tempatan?perjuangkan apa yang anda hendak datuk seri anwar ibrahim perjuangkan?sedangkan beliau di permatang pauh sendiri mengeluarkan bajet begitu besar untuk kempen..(:

-pihak berkecuali-

Quality said...

konteks "pembaziran" di sini ialah pembaziran wang rakyat.

baper besar belanja kempen DSAI klu nak dibandingkn ngan AMENO yg direct and indirect?

pasal tennitodoku nak beli kasut clark tuh suka hati dia.. masing2 ada kriteria dan kualiti masing2.. itu duit dia dan bukan duit rakyat..