Wednesday, November 19, 2008

Getronics Annual Dinner

Sepanjang 6 thn kerja, ni baru kali kedua pegi Annual dinner. Our dinner theme was 'Magical night'..Altho company ni takla besar mana, tapi wow..semua org mcm nakgi anugerah skrin gak..haha...dan, the party was well organized..with the prizes of lucky draw...lucky jugakla me...dpt hairdryer...lupa nak ambik gambar...then, my other 2 collegues they got LCD TV 32' and DELL laptop!! awesome rite...walla...kenapala tak me yg menang grand prize tu..

Yg bestnya, i drove alone left the kids with my hubby!! haha..bkn senang nak dpt chance mcm ni...dahla balik rumah lepas midnight....12.30am..thank you so much hubby!!

Me won hairdryer for lucky draw...



Presentation from NXP team...flying carpet..won the presentation...best giler..lawak IT!! haha..n, the right pix is the dance by the hotel...cuba teka...yg tengah tu laki ke..pompuan??



Some of the food..overall the food was not so okla...only few je selection...tp, deserts was ok.

me and Jen, me and Pri as Harry Potter...and my prize!

Our team..

4 comments:

Yani Yusuf said...

wow...cantiknya mama alani ni bergaya..:D

i am me said...

owhh i love dressing up! you look really nice in your outfit

YANI said...

huhu...thx dear frens..sekali sekala melaram...best gak...nasib baikla melaram gak..kalau tak, soran2 je la jadi tenggelam je...hehe

anne rafei said...

wah.. bestnye menang hadiah. bila menang tu rasa macam giler best dinner kan? hehehehe..