Monday, September 1, 2008

Weekend on last day Syaban#2

On Sat we had a wedding ceremony to attend. To be frank I'm not so sure the relations of the owner with us(teruknya ek). But, so far as I know my dad grandpa/ma and the owner auntie grandpa/ma are siblings. Hmm...quite difficult to define right...But, actually I'm quite impressed with their kekuatan tali persaudaraan. Altho it's not that too close interm of relationship, but they are so close. They will attend any ceremony that were invited, regardless any generations. If it's were in the loop(ada kaitan sedara) with any of them, without any excuses they will be there.
Kekadang tu mcm risaupun ada..nanti bila kami yg kira mcm generasi kedua ketiga ni dah tua..boleh ke kami kekalkan mcm ni? Too big responsible to think deeply...just pegi jela kan..kalau ada org jemput...barula kenal kan...

Tgh sibuk tunggu semua berkumpul nakgi kenduri...hmm...sembang mcm tak pernah jumpa lak kan...

Atok Ali with his beloved grandson...(Uwais tak tentu arah tu sbb dia tak biasa pakai kasut kot..selalu bare foot je lari2..org baru dpt motor..kata atoknya..heheh)

Abg Man and Uwais

My sis-Kak G and Ulwan, me and Kak Ida-my cousin a.k.a eldest sis jugak... Budak2 penyeri majlis...kecoh!!Hidangan tetamu-dpt mangkuk as a door gift...idea nipun bagus kan...
Alani ngan Tok Ali(my dad's brother)

No comments: